czwartek, 8 marca 2012

8 MARCA

Marzec Marzec pięknie się wystroił
w kole w kole między dziećmi stoi
i gromadę uśmiechniętą pyta jakie dzisiaj święto
zapamiętaj sobie dzisiaj jest Dzień Kobiet!!!!
zapamiętaj sobie dzisiaj jest Dzień kobiet!!!
********************************
8 Marca marcowy wiatr
z odświętną miną do miasta wpadł
wpadł do kwiaciarni przed ósmą już
i kupił bukiet tysiąca róż
Wszyscy zdziwieni patrzyli nań
dla kogo bukiet
dla wszystkich Pań
obok kwiaciarni przystanął wiatr
i każdej Pani podawał kwiat
***********************************
Dzień Kobiet Dzień kobiet
niech żyją na zdrowie i Panie nasze i Mamy
*************************************
Jak fajnie że piosenki z przedszkola pamięta się całe życie,nucę je w ciągu całego roku ale 8 Marca zawsze się zaśpiewa.Ja to ta śpiewaczka przedszkolna i szkolna  z pierwszego rzędu na każdej akademii nie mogło mnie zabraknąć, dlatego pamiętam dużo piosenek ,np jedna która wrosła do kości zaczynała się tak
-Wyklęty powstań ludu ziemi......chociaż bym strasznie chciała to nie mogę zapomnieć:)))wyryta w pamięci na zawsze,dziś nie  wiem czy długo nas uczyli ale widocznie dobrze ćwiczyli jeśli 35lat się pamięta.
I tak mi został ten pierwszy szereg do dziś.


   Dziś miałam miły dzień moi Panowie o mnie pamiętali,ale najważniejsze to  TEN dzień  kiedy student raz w miesiącu wpada na weekend do domu,lepszego święta nie trzeba :)))))))Było ciasto ,była pizza(swoja)  i jest wspaniale czuć że jesteśmy wszyscy RAZEM.

A już nie długo zaśpiewam Wam
-Kle kle boćku kle kle witaj nam bocianie........                              



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz