środa, 6 lutego 2013

Roczek.

Dzisiaj pierwsze urodziny na moim blogu co mogę powiedzieć ,ja bajko pisarka zaraz bym tu napisała jak to on na mnie działa i co ze mną robi ale ,nie,dzisiaj będzie krótko-
jest mi z nim bardzo dobrze i niech tak będzie dalej
.A jak Jezioro marzeń to jezioro.


a u mnie dzisiaj Tłusta środa



Od paru lat znalazłam takie rozwiązanie dzielenia fruścików:)) żeby nie słuchać kłótni kto ile zjadł a kto jeszcze nie zdążył,każdy dostaje talerz i święty spokój,no i tak zostało , 
dziś stwierdziłam że to danie to tylko raz na rok,teraz zapomnę o tej robocie a za roczek znowu zatęsknię na Tłusty czwartek.




4 komentarze:

  1. Spieszę z życzeniami Urodzinowymi. Niechaj Ci dalej będzie nie gorzej niż jest teraz. Ucałowania. I zaśliniłam się przy tych chruścikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te chruściki , moja mama robi najlepsze i też o nie była zawsze kłótnia , zwłaszcza jak była końcówka :)
    Moja mama niestety nie wpadła na pomysł aby każdemu dać po talerzu :)))
    Wszystkiego najlepszego i kolejnych roczków życzę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjecia , chrusciki wygladaja super apetycznie i jaki dobry pomysl z tym dzieleniem na talerzach, u mnie tez zawsze klotnia, jutro i ja troszke nasmaze, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to sie stało ,że ja przegapiłam Twój roczny post???!!!
    Kolejnych lat blogowania kochana!!!
    A z tymi smakołykami to nie przesadzaj ,bardzo proszę,co post to coś mniamniuśnego nam serwujesz :)

    OdpowiedzUsuń