poniedziałek, 27 maja 2013

Majowo .

Wczoraj zastanawiałam się że maj tak szybko przeleciał a ja akurat miałam bardzo mało czasu na jego podpatrywanie,myślałam też o zdjęciach na blogu bo chociaż to dopiero mój drugi rok maj do maja  podobny jak dwie krople deszczu i zdjęcia prawie te same co rok temu, ale jak tu się oprzeć niezapominajkom,bzom,konwaliom,spacerom ,nie zapominając o syropie sosnowym.

No więc chwile majowych przyjemności:


bez tego ani rusz :))



ciszę oko

lubię białe jajowate i płaskie kamienie


dynie rosną
pelargonie posadzone


no i co chyba czas wracać do domu

a jutro sosnowa robota pa.











3 komentarze:

  1. ...hehehe! zdjęcie z kowbojem i krowami jak z dzikiego zachodu! ;)
    To jest wasza działeczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maj, u Ciebie cudnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędzić choć jeden dzień w takim miejscu jak Twoje !!!
    cudny Maj!

    OdpowiedzUsuń