niedziela, 1 września 2013

Siostra.

Dzisiaj  post poświęcam mojej rodzonej starszej siostrze,powinnam to zrobić szybciej bo to jedna z najważniejszych bliskich mi osób w moim życiu Kto ma to wie jakie to szczęście mieć siostrę,w moim odczuciu to coś z matki ,najlepszego przyjaciela,prawdziwego krytyka i św Mikołaja ha ha ha.Ja nie wyobrażam sobie życia bez niej,moje problemy i radości są jej znane od podszewki i kiedy trzeba znajdzie się na wszystko odpowiednie lekarstwo ,to ona gdy mam doła kupuje mi perfumy i tusz do rzęs,zawsze mówię o niej że jest super kucharką z zawodu i z zamiłowania,kocha zwierzęta a psy które do niej trafiają mają pobyt w hotelu pięciogwiazdkowym,otaczają ją ludzie a ona zawsze ma dla nich czas do niedawna nazywana Matką Teresą chociaż to nie jest jej imię, rozdałaby wszystko,wszystkie dzieci w okolicy znają ciotkę Grażynkę a o maluchach to nawet nie wspominam,dla moich dzieci to ciotka nr 1.
Ja jestem szczęśliwa że ją mam,oooo zgrzyty też bywają i to całkiem nie małe bo ja chociaż młodsza lubię rządzić i jak moje jest na wierzchu, wtedy może tylko telefon trochę pomilczy i potem wszystko wraca do normy.Wczoraj siostra niespodziewanie przyjechała nad jezioro,a dziś miała urodziny coś trzeba było wymyślić,udało się stworzyć trochę klimatu i było bardzo miło.

To ze brakowało tortu nie było najważniejsze,spędziłyśmy miło czas razem,długie spacery i rozmowy,dobrze że mieszkamy tylko 20km od siebie i mamy się na wyciągniecie ręki o każdej porze dnia i nocy.

 
Siostra to dla Ciebie- 100 lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz