środa, 7 lutego 2018

WEEKEND W ŻURAWIU.


Za mną udany weekend z fantastycznymi ludźmi,przegadany,przetańczony,prześmiany.Wyjazd do Zdor zimą to trochę jak wycieczka szkolna z dzieciństwa,nocleg poza domem,zabawa do późnych godzin  a rano  wspólne piżamowe herbaty,kawy,śniadanie ,spacery i te widoki.....znamy tu każdy kąt
i ciągle odkrywamy nowe.
Częściej spotykamy się latem ,całe towarzystwo uwielbia bliskość natury,biwakujemy ogniskujemy,biesiadujemy.Zimą nie było to możliwe,brakowało miejsca gdzie wszyscy razem  moglibyśmy zostać trochę dłużej ale to  się zmieniło moja przyjaciółka Katrin zbudowała drewniany dom i tak zaczęły się zimowe rozrywkowe weekendy w ŻURAWIU.

ŻURAW to nowy drewniany komfortowy dom do wynajęcia .
Przytulne pokoje i wygodne łazienki.
Super klimat,wyciszenie i relaks,widoki sprawiają że zapominasz o wszystkim jest tylko bliskość natury to miejsce z dobrą energią.
Cóż jeszcze mogę od siebie dodać polecam wszystkim bo sama byłam spałam, jadłam, piłam i wspaniale się bawiłam,wyjeżdżać nie chciałam widokami z okien się napawałam.
Ja z jeziora marzeń do Żurawia mam rzut beretem ale jeśli znajdzie się ktoś chętny wśród Was  zapraszam do odwiedzenia strony ŻURAW ZDORY .

Nasze kąty
 






























1 komentarz:

  1. Wspaniale opisałaś to miejsce. Jest tam naprawdę bajkowo i tak spokojnie. Bardzo mi się podoba. Piękne ujęcia. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń