wtorek, 7 sierpnia 2012

W zagrodzie???

Po tak długim wypoczynku i naładowaniu akumulatora lekturą Waszych blogów,rozpiera mnie energia,zaczynam odgruzowywanie letnie,a że w domu nie ma co narazie pokazywać to popatrzcie co tam słychać w zagrodzie eee...  zaraz zaraz..w ogrodzie:)))
zakamarki

do kuchni po zapachu
zmywarka
no i kuchnia a miała być narzędziownia ,za rok będzie dopieszczona i biała mam juz plana

To moje wiejskie królestwo daje mi dużo szczęścia ale i tak najważniejsze tam jest ...jezioro!!!

pa czas na lu lu

2 komentarze:

  1. Piękne widoki, piękny ogród i cudowne jezioro.

    Widzę, że na zmywaku królują miski i wiaderko z Biedronki. Ja również zakupiłam miskę i wiaderko w kolorze zielonym :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, chyba przyjadę do Ciebie na urlop! :))))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń