środa, 27 maja 2015

Skarb matki.

Mamo jakie to uczucie być mamą??????????????Jesteś zadowolona????????????????
A wiesz że dziś o tym myślałam.
Codziennie, norma, jestem matką polką mam troje dzieci ,kropka , ale takiego dnia różne myśli przechodzą przez głowę -wspaniale być matką,kochać tak mocno .
Nie do oddania ani sprzedania, skoczysz w ogień ,oddasz życie, wydrapiesz pazurami ,kto wie może i zamordujesz, nie ma ceny i cienia zawahania.
Mam troje dzieci ,dziś pomyślałam szkoda że nie piatkę :)))))))))))))))))))są tacy wspaniali ot i cały mój skarb.










Mami moja najdroższa,
najukochańsza,
jedyna,
niezastąpiona,która
daje mi tyle szczęścia i
miłości. Moja opoka,
ostoja i poczucie bezpieczeństwa ,siła pchająca mnie
ciągle do przodu.Mój wzór do naśladowania,
Moja niebieskooka,
Moja najlepsza!
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Matki.
Kocham Cię tak mocno!
Niech to będzie cudowny dzień!



2 komentarze:

  1. -Nachodzą mnie podobne refleksje...czasem mam mojej dwójki po,,kokardki,, ale jak przychodzi co do czego to żałuję że nie jesteśmy większą rodziną.

    Poproszę o zdjęcia znad jezior...chociaż przez monitor naciesze oczy tym widokiem ;)

    OdpowiedzUsuń