wtorek, 27 grudnia 2016

Jestem.

Minęło trochę czasu,brakowało go,potem się nie chciało ,znowu się zatęskniło ,weny się nie miało,teraz się znalazło to się napisało.




Działo się ,plan łazienka został zrealizowany miałam tu opisać wszystkie plusy i minusy,wady i zalety,podpowiedzi ,każdy kto robił remont łazienki wie i pamięta że teraz zrobiłby już inaczej,wiedziałby od czego zacząć i na czym skończyć ze mną było tak samo,wydawało mi się że pozjadałam wszystkie rozumy ,wyczytałam co trzeba mam swój plan a w praktyce okazuje się że wyszło inaczej,ale jest i lubi się co się ma.

całe lata nie znosiłam tej podłogi




nareszcie JEDYNY MÓJ element o którym nie usłyszałam -nie można!!!
dajesz Baśka 


niestety po paru dniach zmieniła kolor,pierwszy raz malowałam farbą kredową (potem okazało się że przez nie wiedzę kupiłam primer),woskiem,lakierem,efekt końcowy to jakaś szarość która o dziwo spodobała mi się . 

PRZED


PO




 jakość zdjęć fatalna
 fotografować to,to mistrzostwo świata,ani miejsca ani światła

plafon kupiony parę lat temu za 8zł doleżał się w piwnicy




to była ta strona łazienki która mi  się podoba a teraz TA  przez którą nie wchodziłam do niej przez dwa dni,chłop od gazu obiecał mi zupełnie co innego,gdy wróciłam do domu wszyscy uciekli żeby mnie nie słuchać ,możecie wyobrazić sobie moją minę...
potem szukając jakiejś rady wyczytałam to co każdy wie ,ale myślisz że może coś wykombinujesz ,po długiej lekturze trafia to łepetyny-GAZ TO ŚMIERĆ!!! więc nie ważne jak wygląda byle było bezpiecznie,no i przełknęłam tę łyżkę dziegciu. Najbliższa przyjaciółka stwierdziła- styl skandynawski wszędzie mają srebrne rury na wierzchu,nie przejmuj się-  no to styl skandynawski.
Teraz jej nie zauważam,ba nawet się przyzwyczaiłam.Brakuje jeszcze pare rzeczy,ale trzymam się zasady nic na szybkiego,pierwszy przykład to bateria ,będzie zmiana na retro.

Uff ... !!!!!!  miało być o wszystkim a zmieściła się tylko łazienka.

3 komentarze:

  1. "Tylko łazienka", ala za to jaka... jest pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na resztę, która teraz się nie zmieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że takiej łazieneczki to Ja zazdroszczę! Moja jest brzydka i tak nieustawna, że swojej premiery na blogu nie miała...
    i nie będzie miała nigdy! Nie chcę robić totalnej demolki i inwestować tam w ściany, podłogę, bo mieszkanie nie jest własnościowe, także do wielu rzeczy rażących w oczy już się przyzwyczaiłam i zbyt nie biorę sobie do głowy.
    Fajnie Ci to wszystko wyszło i co z tego, że widać rurę, czy bateria stylem niepasuje... Ja tam lubię mieszaninę stylów, wtedy czuć idywidualność, dom żyje, bo nie jest monotonnie.
    Uściski ślę Basiu i życzę pomyślności na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też marzę o starej szafce pod umywalkę, a wasza wcale nie wyszła tak źle, pasuje w tym kolorze do ogólnego wystroju, całość wyszła wspaniale.

    OdpowiedzUsuń