wtorek, 1 stycznia 2013

Dużo zdrówka.

Lubię ten czas ,powolne wstawanie,góra ciasta na talerzyku obok Anatola, żadnego gotowania,zapas słodyczy na co najmniej tydzień,choinka i.... święty spokój ,od czasu do czasu przerwie go jakieś --co mogę zjeść?????
Jak zwykle w swoim notesiku zapisuje nowe postanowienia na najbliższe BN 2013 i znowu obiecuję sobie prezenty zrobić we wrześniu ,karty św kupić i wypisać wcześniej,szyszek nie szukać pod śniegiem i....sprawdzić wcześniej czy świąteczny obrus był napewno wyprany :)))
Choinkę mamy śliczną,ale ponieważ przed świętami u nas zawalił śnieg nie było wjazdu do lasu więc sprzedawali choinki które udało się wcześniej wyciąć dlatego sypie się okrutnie aż żal patrzeć,dziś posprzątałam już nie które dekoracje bo igiełki były wszędzie.No i sweter też wędruje do szafy, ma swoją magiczną moc ale tylko w święta teraz już nikt na niego nie zwraca uwagi :))))


Obżarstwo ,legactwo,lenistwo to wszystko dobre ale tylko na parę dni.


W NOWYM ROKU ŻYCZĘ WSZYSTKIM DUŻO ZDRÓWKA!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Witam, bardzo dziękuję za miłe odwiedziny i słowa. Kiedy przeczytałam, że Masz piżamowy dzień to się uśmiałam bo u mnie jest identycznie, teraz to już się nie opłaca ubierać.Tak myślę, że nie tylko my mamy dzisiaj taki dzień. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja już mam dość dojadania świątecznych dań..zostało jeszcze słodyczy, ale nie wiem co z nimi zrobimy bo jak wiadomo dieta od nowego roku:)
    Wszystkiego dobrego:)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń