środa, 29 czerwca 2016

Dziś są moje urodziny....

Tort od córki poprawił mi humor od rana.

Dziś był taki dzień,że nawet nie przeszło mi przez głowę ile to ja mam lat,tak nie wiele trzeba żeby się zapomnieć:miłe telefony ,w domu słodko,kochająco,dzień wolny od pracy i popołudnie ze wszystkimi których kochasz i co...  nie wiesz na jakim świecie żyjesz,a może właśnie w takim jakim byś chciał.

Dobrze i nic niech się nie zmienia niech tak jest,dziś niech tak jest.

Ostatnie lata spędzam urodziny na działce,wczoraj myślałam gdzie moje paznokcie,obcasy,kolacje w lokalu,sukienki, że może powinnam w końcu coś zmienić,damą być ach damą być,chyba już nie potrafię, wrosłam ,wrosłam w tę Baśkę ,zwykłą i prostą ,wiadomo że doły mnie nawiedzają że sprzątaczka, służąca,kucharka,zasiedziała zabita dechami itd,że inni jeżdżą ,zwiedzają i wszystko w d....mają , Ten typ tak ma,narzeka za czymś tęskni a potem stwierdza że jest dobrze i oby gorzej nie było.
 tak jest dobrze  niech nic się nie zmienia niech tak jest,dziś niech tak jest.

Niespodziewani goście dojechali i psotowali
Miły wieczór,następne urodziny minęły a jutro?????jutro?????jutro...... będzie mecz!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. Kochana Basiu, naj,najlepsze zyczenia♥ duzo serdecznosci dla Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz! To masz urodziny w ten sam dzień co mój Najdroższy! ;)))))))
    Ale numer! To niezły z Ciebie charakterek, już sobie wyobrażam... My wczoraj świętowaliśmy w chińskiej restauracji (ale się obżarłam krewetek...hihi)
    Zyczę Ci kochana wszystkiego co najlepsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności! Eee...tam bal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj najcudowniejszego!!!. Wiekiem nie ma co sobie głowy zawracać; nawet jak świat twierdzi inaczej, to przecież liczy się pogoda ducha i jak widziałam dzisiaj na plakacie z o. Leonem "młodość to stan ducha" :)! A w ogrodzie duch zawsze młody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale z serducha ja tez mam 29.06 urodziny- fajna data, jesteśmy więc zodiakalnymi Rakami- świetny znak, a osoby z tego znaku, szczere, towarzyskie, uczuciowe, miłe- wad nie wymieniam bo ich nie ma ha ha no może poza jedną zawziętość, ale czy to nie zaleta pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka miesięcy spóźniona ,ale z serca życzę spełnienia wszystkiego tego o czym zamarzysz :)

    OdpowiedzUsuń