sobota, 11 lutego 2012

Po imrezowe rozmyślania.


Jutro urodziny mojego najmłodszego,impreza odbyła się dzisiaj,ostatni dzień jesteśmy całą piątką.
Po zaprawie w kuchni złość sięga zenitu,złość na siebie.
Dlaczego nigdy nie może być tak jak zaplanowałam a no dlatego że nie zaplanowałam tylko zamarzyłam w tej główce, pewnie myślałam że zdążę  tak jak co roku , wszystko przecież jest zaplanowane, dekorację zrobię,zabawy wymyślę,upominki na koniec zmontuję i jeszcze najważniejsze podkreślone na czerwono że po tym wszystkim zdążę jeszcze  zrobić SIEBIE!!!
Udaje się,ale takim tempem że jestem STRZĘPEM.
I co,dziś pierwszy raz przeleciała mi myśl,że ja  już chyba tak nie chcę, że może czas skończyć z tą tradycją urodzinową naszych młodych, inni nie robią nic i żyją ,kupią tort lub pójdą na obiad i już.Nikt się nie męczy,nie denerwuje,nie jeździ na szmacie,nie warczy i nie rozstawia po kątach.Wkurzam się że nie zdążyłam z tym z tamtym i jeszcze owamtym.Najpierw oskażenia póżniej usprawiedliwienia że łokieć,że latka,praca,brak czasu itp,itd.
Przychodzi czas imprezy i gdy tak siedzę już przy tym stole i patrze każdy gość jak co roku pamięta swoją miejscówkę, miny zadowolone,żarty,dział wspomnień zaliczony,apetyty dopisują to przestaję marudzić, warto było.Wyjścia  też są fajne ale rzadko korzystamy, czasem na specjalne okazje, jest nas pięcioro więc nie często możemy sobie na to pozwolić a w domu jak się ugości pięciu to i dziesięciu a jaka to impreza bez Ciotki,Tuśki,Gusi i naszych Babuszek żadna czyli TRADYCJA  zostaje.
Z drugiej strony to jeszcze tylko parę razy mogą się czuć jak  dzieci =  M najstarszy we wrześniu 20 M średnia w kwietniu 18  M najmłodszy jutro 16 .
Moja przyjaciółka K. już pewnie kiwa mi palcem ze słowem nad opiekuńcza ale co ja zrobię że już tak mam ;)Tylko jak czytam cyferkę przy kwietniu to nie wiem co będzie))))
A  narazie Strzęp się zacerował;)))

Taki żarcik
Hi-Men do swojej mamy a mojej teściowej:
-Mamo zdejmij te korale to mi się do nalewki bursztynowej przydadzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz