niedziela, 13 maja 2012

Majowe perełki.


Konwalie zawsze mi przypominają że wakacje nie daleko.
Kto pamięta perfumki : Konwalie i Bez ,smukłe buteleczki,nie wiem po ile, bo byłam za mała na kupowanie ale pamiętam, że każdy no może prawie każdy je miał.Kiedyś to była cała wyprawa  , do lasu,co nie którzy na stary cmentarz(a potem straszyli, że nieboszczyk przyjdzie w nocy odebrać swoje kwiaty)  a dziś większość kupuje bukiecik na rynku.Moja siostra tradycyjnie do lasu,komary dziabią,mrówki obłażą ale ten zapach wszystko wynagrodzi ,ale po co ja to piszę czy jest ktoś kto nie lubi konwalii???
Ja postanowiłam mieć własne.






1 komentarz:

  1. Taż uwielbiam zapach konwalii ,mam ich troszeczkę u siebie w ogródku ,ale ich nie zrywam ,jakoś mi ich żal.... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń