wtorek, 1 maja 2012

Urodzinowy weekend i majówka.

Już wtorek i wszystkie stresujące mnie sprawy za mną.Urodziny się udały, co zaplanowałam zapięłam na ostatni guzik.Co prawda duma  mnie rozpiera że dałam radę ale cieszę się że to już za mną.







MAJ,,,maj...jest na ziemi, świat ,świat się zieleni ....
Majówka na działce zaczęła się zielono,jeszcze tydzień temu było buro,a teraz prawdziwa dojrzała wiosna.Nie mogłam nacieszyć oczu ,wszyscy czekali już na te ciepełko ja też,rodzinka się zjechała były następne urodziny 30..któreś dużo atrakcji które wpływały na dobre samopoczucie
Były występy przebierańców z hitem krakowiaczek jeden...
Przygotowania do Euro
zabawy w piachu
co niektórzy popadali
no i  te.....RYBY

Było wspaniale,jeszcze kilka dni przed nami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz