poniedziałek, 18 czerwca 2012

Mój kolor.


Od jakiś 2 lat w mojej szafie,szkatułce,torebce,przeważa kolor różowy.
Nie ważne kto co o mnie pomyśli,że mam tyle lat i taki kolor,dorosłe dzieci i taki kolor,zima i taki kolor.
NIE WAŻNE!!!!



Czuje się z tym bardzo dobrze i czasem nie różowa mam przy sobie coś różowego taka już jestem różowa :)))))))))))Ten kolor robi mi dobrze,nastraja pozytywnie,odmładza,dodaje powera.Widzę że koleżanki też polubiły róż i dobrze.Lubię dużo kolorów ale czasem mam takie różowe dni.


Ulubione gadżety
ulubione apaszki

ulubiona siatka na zakupy

Ktoś kiedyś wymyślił że aby być szczęśliwszym trzeba spojrzeć przez różowe okulary więc  na co tu czekać,coś w tym różu musi być.
Pozdrawiam wszystkich różowo!!!

2 komentarze:

  1. Podpisuję się pod Twoim postem obiema rękami!
    Wiesz..., mam nawet różowe okulary! Czasem się przydają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że mam nowego członka ha ha... jesteś moim nr 5 tę cyfrę każdy lubi ha ha... od dziecka.Bardzo dziękuję za miłe komentarze,to takie miłe niespodziany ,pozdrawiam z Mazur!!!

      Usuń